donderdag 1 mei 2014

Dag 5. Lekker niks!


Vanmorgen redelijk vroeg wakker, maar geeft niet. Ik ga lekker op de bank hangen met de laptop en maak mn blog af. Het is buiten inmiddels weer droog maar de zon zit af en toe achter een wolkje.
Cora is intussen ook wakker en even later ook Mike en Sem.
Tja, vandaag staat er eigenlijk niets op de planning. We willen in elk geval even naar de Apple store om de Ipad voor mijn moeder te gaan halen. En ook meteen even de spijkerbroeken voor mijn vader regelen bij de Harley store. 
Verder gewoon lekker rondrijden om Cora de omgeving te laten zien en mogelijk dan vanmiddag lekker aan het zwembad gaan liggen.

Dus rond 10.00 uur zijn we op pad. We rijden een deel van de 192 af, en zien het hotel waar wij de allereerste keer in 2000 zijn geweest. Het is inmiddels geen hotel meer en het ziet er vooral erg shabby uit hahaha. We rijden verder en komen dan bij de Florida mall, hier wandelen we naar de Apple store voor de Ipad. Cora twijfelt nog steeds of ze wel of niet een ipad moet kopen...we laten haar nogmaals alle handige dingetjes zien die je ermee kunt maar ze weet het nog niet. Geeft niet, we zijn hier nog even.




We wandelen nog wat langs wat winkel, kijken her en der. Maar nog niet uitgebreid want we komen hier nog terug om echt goed te shoppen ;-)

Wel nemen Sem en Cora bij de Foodcourt wat kleins te eten, Sem wederom een pizza slice...
Ik neem daarna met Sem een Haagen Dasz shake, mjammie die smaakt goed!





Daarna lopen we terug naar de auto en zet Mike Cora en mezelf af bij Ross, hier wilde Cora graag nog uitgebreid kijken ;-) en zelf rijden Mike en Sem naar de grote Toys-Us. Ik zie vooral voor Mike en Sem hele gave shirts en voor Mike prachtige polo's en blouses. Dus als de mannen terug komen verras ik ze met een "pas-sessie" leuk! Met kleine tegen zin gaan ze toch in de pashokjes en is vooral Sem dan wel heel blij met zijn gave shirts. Ook Mike is uiteindelijk een tevreden klant ;-)
Voor mezelf heb ik ook een paar shirtjes, wij zijn blij!
Ook Cora heeft eindelijk wat gevonden voor haarzelf:-)

De buit:



Tevreden verlaten we de winkel en gaan verder naar de Harley winkels voor spijkerbroeken voor mijn vader. Bij de eerste winkel blijken ze helemaal geen jeans te hebben maar gelukkig weet deze jongen mij te vertellen waar wel. Dus rijden we een stuk over de International Drive om Cora ook deze leuke "straat" te laten zien. Wij genieten van het lekker rondtoeren.

Inmiddels begint de lucht wel weer wat donker te worden. Het plan om nog te gaan karten of te gaan zwemmen laten we even voorbij gaan voor vandaag. We komen bij de Harley winkel aan en een vriendelijke mevrouw gaat voor mij de broeken zoeken maar helaas heeft ze niet de juiste maat liggen. Ze gaat meteen voor ons naar andere filialen bellen en even later kan ze ons melden dat de juiste broeken as vrijdag binnen zullen komen. Top service! Ze sturen een emailtje als de broeken er echt zijn en we ze kunnen afhalen. 

We zitten weer in de auto en besluiten dat we eigenlijk wel honger hebben. We rijden naar Ponderosa,  hier hebben we een lekkere steak op met daarbij het buffet met nog zoveel eten! We krijgen eindelijk weer wat groenten naar binnen, dat had ik wel gemist!






Inmiddels regent en onweert het echt goed door.  Na het eten rijden we lekker naar huis en rommelen allemaal wat, kijken lekker tv, draaien een wasje, blog maken (sorry voor de weinige foto's van vandaag, maar ik had mijn handen vol aan alle tasjes dragen :-) ). Heerlijk avondje zo.

Ik wil iedereen ook nog even bedanken voor de leuke reactie op mijn blog, altijd leuk! Thanks folks!

2 opmerkingen:

  1. nou dat is een hele buit, dat shoppen kunnen jullie goed hahahaha
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat is een aardige stapel, dat wordt een extra koffer straks;-)
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen