zaterdag 3 mei 2014

Dag 7. Rainy day = shoppen

Heerlijk geslapen vannacht en vanmorgen redelijk vroeg weer wakker. Maar geeft niets, ik ga lekker lezen totdat ik gerommel hoor in de kamer. Dan ga ik er ook uit. Vandaag zou het een regenachtige dag worden volgens de weerberichten, en als ik naar buiten kijk dan klopt dit inderdaad, het is bewolkt en het ziet er uit alsof het elk moment kan gaan regenen. We hadden dit weerbericht al gezien van de week, en vandaag gaan we dus shoppen :-)
Eerst skype ik nog even met mn dinnetje Mariel, geef haar de toer door het huis en kletsen even gezellig bij.

Dan allemaal aankleden en off we go. We rijden op weg naar de Florida Mall, maar komen eerst langs Lake Buena Vista Outlet. Hier zit een Nike winkel waar we even voor schoenen kijken. Helaas, niets naar de zin van Mike en/of Sem. Oke, verder dan maar. Toch wel even bij Fossil kijken, en ja hoor hier hebben ze een gave horloge voor Sem. En laat de 2de horloge voor de helft zijn, dus Sem naar buiten met 2 horloges en een big smile.








Dan rijden we door naar de Florida Mall, inmiddels regent het lekker door. Bij de Mall is het aardig druk maar nog niet zo druk als ik had verwacht met dit weer. We gaan naar binnen en spreken af om 15.00 uur bij de foodcourt. Ik ga zelf even winkelen en Mike Sem en Cora gaan samen. Ik ga naar Forever XXI, Zara, Aeropostale voor kinderen, en nog wat onbekendere winkeltjes. Ik koop een joggingbroek voor Sem, truitje en een armband  voor mezelf, en nog een souveniertje voor mijn neefje :-) Ik zeg lekker niet wat Levi!
Mike Sem en Cora vermaken zich ook prima en Mike heeft een vest voor Sem gekocht bij Old Navy. Helemaal leuk. We zien elkaar in de foodcourt, ietsjes voor 15.00 uur.









We eten allemaal iets kleins en gaan dan even met zn allen naar de Apple winkel om daar de ipad te halen voor Cora en ikzelf wilde ook graag de nieuwe ipad mini. Wij zijn blij!
Daarna besluiten we dan op pad te gaan naar Sheplers, een winkel waar Cora graag naar toe wil, een western winkel. Mike en ik hebben op voorhand al lol en kunnen niet meer ophouden met " rednecks" te praten.
In de winkel is het niet druk, Cora kijkt bij de laarzen en er zitten toch best mooie laarzen bij, al moet je ervan houden ;-) Mike, Sem en ik hebben vooral veel lol met de cowboy hats en afzichtelijke kleding...











Hierna pikken we toch nog nog het ipad hoesje op bij Kate Spade dat ik graag wilde hebben, want dat is mijn vervroegde moederdag kadootje is door de mannen besloten. (Hoeven ze zelf niets meer te zoeken en is dus een win-win situatie vinden de mannen ;-) )

Dan gaan we op weg naar Posner Park, dit zijn een aantal winkels vlakbij ons huis en we willen daar wat te eten pakken en even kijken welke winkels daar zitten. We rijden nog steeds door flinke regenbuien en het is druk op de weg. Her en der komen we dan ook de brandweerwagens tegen, en Sem gaat helemaal uit zijn dak als hij die sirenes hoort, helemaal geweldig mooi geluid hahaha. 

Op verzoek van Sem gaan we bij Home of the Whopper (Burger King) eten, gaver, van mij hoeft het niet, maar vooruit, hij is de hele dag al zo braaf mee gaan winkelen, dat mag wel een kleine beloning hebben toch? Het is een kleine vestiging en er gaat vanalles mis, en dan blijkt ook nog de mayonaise op te zijn. Wij komen niet meer bij van het lachen, hoe is het mogelijk, in een burger king de mayo op??  Maar goed, het smaakt er niet minder om, al heb ik alleen frietjes genomen. (nieuw soort friet, minder vet ect, ze heten; satisfries....hahaha)





Daarna dan nog even bij winkels gekeken, Sem en Mike naar Dick's Sporting. (Sem heeft de grootste lol om de naam...tja...) En Cora en ik gaan naar Ross. Hier krijgen we maar geen genoeg van hahaha. Ik slaag voor een paar schoenen en nog wat rommeltjes als sokken voor Mike enzo,  ook Cora slaagt nog voor wat kleding.  


Thuis sluiten we dag af met een soort van Olypische spelen, we doen potjes Air Hockey en tafelvoetbal, hebben de grootste lol over wel/niet eerlijk spelen, wie het beste bij wie kan etc. Na een tijdje loopt het zweet ons over de ruggen en stoppen we ermee voordat er iemand een hartaanval krijgt ;-)



 Het was weer een TOPDAG!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten